dimarts, 15 de novembre del 2011

Ja ha arribat el meu AIG 2011!

Ahir va arribar el meu AIG. Ve d’Ourense, la meva amiga invisible és Ana Belén, coneguda com Dulce del blog La pasteleria en casahttp://miblogdulce.blogspot.com/  un blog molt interessant amb unes receptes dolces, dignes d’una veritable professional. El paquet conté els meus primers regals nadalencs d’aquest any:
-       Uns aros d’emplatar en forma de quadrats
-       Un plat per les olives típic d’Ourense
-       2 pots de melmelada, un de tomàquet i l’altre de poma, fetes per ella
-       1 pot de marrons glacés, dolç elaborat amb castanyes (les castanyes m’encanten)
-       1 ampolleta de licor d’orujo i una altra de licor de cafè.
-       4 postals d’Ourense (fan venir moltes ganes de visitar la ciutat.)
I una carta.
Gracies per tot Ana Belén, espero que ara que ens coneixem continuem en contacte.
Aquest era el meu primer AIG i la veritat és que ha estat una experiència molt divertida. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada